×

Secretariële & financieel-administratieve ondersteuning

Facturen uitsturen, debiteuren nabellen, de telefoon opnemen, agenda’s bijhouden, vergaderingen voorbereiden en notuleren. Er komt veel kijken bij het organiseren van samenwerking, uitbesteden van deze zaken geeft veel ruimte om u op de hoofdzaken te richten.

Onze mensen kunnen u op interim en detacheringsbasis ondersteunen bij het doorvoeren en uitvoeren van moderne digitale werkwijzen in uw organisatie. Van het voorbereiden en verslagleggen van (bestuurs)vergaderingen tot bijhouden van agenda’s en administraties (financieel, personeel, CRM).

Bezoekadres:

Maanweg 174, 8e verdieping
2516AB Den Haag

Contactadres:

Maanweg 174
2516AB Den Haag
+31 (0)70 3024841
info@lunavia.nl

Uw keuze met betrekking tot cookies op deze site
We gebruiken enkel cookies voor anonieme statistieken en om uw cookie voorkeuren op te slaan. U kunt uw individuele cookie voorkeuren hier aanpassen.
  • Essentiële cookies
  • Statistieken
Accepteren
Accepteer alleen essentiële cookies
Individuele cookie voorkeuren
Privacy voorkeuren Hier vindt u een overzicht van alle gebruikte cookies. U kunt toestemming geven voor alle categorieën of meer informatie weergeven en bepaalde cookies selecteren.
Alles accepteren Voorkeuren opslaan & sluiten Terug
Essentiële cookies (1) Essentiële cookies maken basisfuncties mogelijk en zijn noodzakelijk voor de goede werking van de website.
Statistieken (1) Statistiekencookies verzamelen anoniem informatie. Deze informatie helpt ons te begrijpen hoe onze bezoekers onze website gebruiken.